18 feb. 2012

ny klädsel igen

Här var det ny klädsel igen ser jag :)
Tack goaste Babbi :)


Ja ni jag är minsann inte här för ofta för det händer inget speciellt hos mej :(
Eller är det så att det händer lite för mycket omkring mej kanske
ja ja skit samma


sikket bövla väder det är den här helgen :(
töar och just nu + 3 grader :(
snacka om att det svänger i väderleken


med vikten händer det tyvärr heller inte så vidare värst mycket :(
ibland känner jag mej ganska desperat men inser väl ändå att jag får vara nöjd och belåten som det är ( kanske )


Var rädda om er gott folk


kramen frånn mej

4 kommentarer:

  1. Jodå jag brukar titta in här ibland för att se om du har skrivit nåt nytt.
    Vädret var inte trevligt igår men det ser bättre ut idag (söndag)

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska vara nöjd med vikten..går du ner för mycket så kan du bli sjuk istället. INGEN har en perfekt kropp dessutom...inte den naturliga vägen i alla fall. Var nöjd och glad för det du fått istället. Dessutom kommer skönheten inifrån :) Kram

    SvaraRadera
  3. Finns inte mycket mer att skriva i kommentaren för Babbi har redan skrivit så som det är. Jo förresten en jättefin sida har du så klart Gnutt :-)) Jag tar uppehåll från min blogg lite. Försöker ta han om mej själv nu. Ha det så gott vännen.
    Kramar OM

    SvaraRadera