17 aug. 2011

ilband blir det knasigare än knasigast

Tänk så knasigt det blir mellan varven
värre än det värsta hjärnsläppet kan jag lova
å det vill inte säga lite det :(


Har sett fram emot hösten på något sätt så man kan komma igång lite med olika saker
Jag hade tänkt att jag skulle börja träna på gym
gå till badhuset och simma
(gymmet och badet ligger jämte varandra)
komma igång och cykla 
kanske försöka börja springa
ja allt och lite till
Jag trodde faktiskt att man gjorde alla dessa grejer på en och samma dag :(
man ska ju göra andra saker dom andra dagarna (trodde jag)
och jag har stilla fundilerat på hur i jösse namn jag ska orka (har blivit helt slut i kontoret)
Hade lixom ingen tanke på att dom här grejerna delar man upp på olika dagar eftersom kroppen ska orka oxå 
*pinsamt*
Hmmmmm
just det ja
jag är ju lixom ingen superGnutt eller StålGnutt precis :)
även om jag känner mej både smalare och smidigare :)


Det här med att tänka rätt funkar inte för alla
och framförallt inte för en galen Gnutt


Men alltså
hörrni
Jag är ju Gnuttis
tänk på det vet ja :) :)


Ja ja ja :)
det ordnar sej alltid
tror jag (inte alls)


Jag har ikväll försökt komma igång med en jä..a massa piller som jag ska ha i mej  
jag skulle börjat med dom redan direkt efter min GBY operation men det funkade inte och har inte funkat på hela tiden eftersom jag spytt som en kalv :(
Men så är det ju så att jag gav mej in i det här och då måste jag ju försöka ta mej igenom det hela oxå på något sätt
och varje gång ( gångerna är många varje dag) när jag borstar håret så tappar jag oerhört mycket och under dagen har jag nog insett att nu tusan måste jag ha i mej mina vitaminer och kosttillskott som fajbjor doktorn har skrivit ut till mej
han gjorde det ju inte för att det var roligt precis (hoppas jag)
utan för att dom skulle fylla någon funktion (förhoppningsvis)
Undrar just om det finns tänkapiller oxå :)
som en hjälp på traven lixom att trycka på hjärnstartarknappen :)


Ja Gu´bevars (tänker ni sikkert)


Så mycket Gnuttis vill göra
och så mycket Gnuttisen hoppas på att kunna göra
och framförallt orka göra


Jag vill så gärna få tag i att hyra ett hus och kunna starta en kennel
men frågan är hur Gnuttisen ska fixa att bo i ett hus ute på vischan när hon är så jäk.a mörkrädd som hon är :(
det räcker ju med att hon tänker tanken att någon står bakom nästa hörn så viker sej bena :(
och hur sjutton övervinner hon en sån sak ?
Nåja 
skit samma egentligen för huvudsaken är att Gnuttisen   V I L L :)
för runt 8 år sedan ville Gnuttisen absolut ingenting på grund av att hon var vansinnigt rädd för precis allting
tänk er själva att inte våga vara glad
eller att inte våga vara hemma i sitt hem
eller att inte ens försöka våga leva
Nääää fy fabian
det där önskar man ingen
absolut ingen
och jag vill aldrig aldrig  A L D R I G   ha tillbaka det helvetet igen


Men fortfarande finns det massor av grejer jag är vansinnigt rädd för
och en av alla dessa grejer är sjukhus
jag är paniskt skräckslagen vid blotta tanken på att jag kan hamna på sjukhus
och det är väl av den anledningen jag försöker kämpa på med min mage
jag vet att jag borde åka in och göra lite undersökningar men jag fixar det ändå inte :(


Nåja nu ska nog Gnuttisen försöka få i sej sitt nattliga kaffe här så hon kan komma i säng snart :)
jag kan faktiskt inte somna om jag inte dricker kaffe innan john blund kommer :)
(myrkrypet blir inte så outhärdligt om jag tar kaffe såhär sent)


I morgon kväll är det dax för valpkurs med Nilograbben
den lille Herr´n tror han får göra som han vill
(för hussemannen får han det men inte för Gnuttgumman)



Vinkelivink vink vink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar