17 okt. 2015

ojjjj som tiden går

Det var galet som tiden rinner iväg
nu har ju snart detta året oxå gått
och ja 
det har inte varit det lättaste precis
fyllt av sorg och förtvivlan
En av dem som stått mej allra närmast genom livet dog den 11 januari
samma datum som min egen mamma fast mamma dog 8 år tidigare
Det här blev en sådan chock så jag grät och skakade i dagarna 4 dygnet runt
Att hon skulle dö hade lixom aldrig fallit mej in i tanken
trots jag visste vad hon gick igenom
men ack ack ack

våren och sommaren har flutit på och jag har haft ett par inlånade kanintaxar här och tränat viltspår med dem och efter mycket om och men så gick det vägen :)
haha ja jag är ganska gråhårig numera :)

Min gamla älskade moster har oxå lämnat oss
hon skulle bli 102 år men så blev det aldrig
men hennes namn kommer alltid att leva med mej :)
precis som minnet av henne gör :)

Amy-Ruth fick inte namnet Amy för intet :)

Ha nu en skön höst



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar