18 jan. 2011

irriterande trötthet

humöret är inte på topp sen några dagar
jag har sån irriterande värk så jag blir snart skogstokig
men ikväll slog fibrovärken till rejält så nu är det strax sängen som gäller för jag orkar snart inte en minut till.
magen krånglar och jag börjar verkligen dra åt mej öronen nu när det gäller magsäcksoperationen
en knasig mage innan
hur ska det då inte bli efter :(
tror inte jag är riktigt redo för detta äventyr...
igår var jag på röntgen i eksjö akut
men dom hittade inget fel på varken gallan, njurar, levern eller bukspottskörteln
och självklart är jag glad över det
men vad är det då som gör så ont och varför svullnar magen så grymt varje gång jag äter eller dricker :(
kan det vara nackbesvären som ställer till det
är det min kool som orsakar allt det här
eller är det en inre oro som spökar bara för jag ska försöka sluta röka med hjälp av champix
ja käre nån frågorna är många men svaren noll
Men en sak kan jag då lova och det är att det är väderomslag på gång igen annars hade jag inte mått så här nedrans pyton :/
även jag längtar efter våren nu

just nu längtar jag bara till söndag då jag ska iväg till en stor kennel
det ser jag verkligen fram emot och hoppas inget kommer ivägen nu

valpisen vi väntar på vet vi inte ens om den är på G eller inte
ägarna vet inte om tiken är dräktig eller om hon går tom
men inom dom närmaste 10 dagarna borde vi få svar för är det valpisar på G ska dom snart ploppa ut :)
självklart hoppas vi
annars blir det att vänta ännu några månader

youki tycker nog vi ska ta en son efter honom framöver men matte i familjen vill ha en chokladvalp denna gången :)
men man vet aldrig vad som händer här :)
varje dag är en enda stor överraskning :)

nu ska jag ta lite kaffe innan jag tar min lilla röd/vita snarkofag med mej till bingen :)

/knasmajan känner sej väldans knasig just nu

1 kommentar:

  1. Nu har vi ju gått igenom allt detta på tel. jag och du så jag har inte mycket att skriva som du inte redan vet. Försök nu gör som vi sa. Ta hand om dej å var rädd om dej.
    Sov så gott nu hoppas jag. Kramar OM och stoppar OM gör
    Tina

    SvaraRadera