28 nov. 2011

Måndag igen

Tiden fullkomligt rusar fram
någon julstämning känner jag inte av fast det är ju ett tag kvar dit i o för sej
men jag känner för att hoppa över julen i år
kanske ska se till att få sova över skiten den här gången :)
vore ju rätt så gott faktiskt måste jag säga :)


ja nu har stormen lugnat sej betydligt och solen skiner och graderna visar på +4.2
Hmmm
det skulle ju vara MINUS 24.2 ju :)


Nu ska jag ta och sätta mej i telefonen en stund och jaga efter en viltspårsdomare till lille Nilograbben :)
Förra veckan tog han sin första 1:a i viltspårsprovet och han måste ha 2 st 1:or till
problemet är att han är lite ljudkänslig av sej och han reagerar på skottet som domaren skjuter 50-100 m innan där klövern är...
Men vi ska göra ett försök i alla fall och om det nu inte funkar denna gången så får vi åka iväg till någon skjutbana och gå där i skogen och träna lillen ju
Men vi ska ju inte ha han till jakt förstås :)


Njut veckan gott folk
det ska jag försöka göra


Kramen 





3 kommentarer:

  1. I år får du pynta lite extra och fira jul lite extra min vän :-) För vår skull. För här går det på sparlåga. Men jag har fått dej till att fira jul förr och visst får jag dej till att göra det i år igen :-)
    Hopas du fixar allt du ska för Nilo. Han är ju så duktig den lille valpen. Men har har ju inte blivit det på egen hand. Det är ju er förtjänst.
    På bloggen har du så julefint så. Jag tror en lite nisse vart här :-)))
    Kram på dej vännen å ha det gott nu. ( det är en önskan)

    SvaraRadera
  2. Klart du ska fira julen...det är ju bara en gång om året. Om inte annat så kan du ha jul i sinnet :)...Kram

    SvaraRadera
  3. Hej

    Jag kommer att fira julen i Stockholm i år. Hos barnen. Det blir annorlunda men också kul tror jag

    SvaraRadera