29 juni 2011

Minus 17.3 kg känns inte helt fel det heller

Att vågen pekar ännu mer minus känns inte helt fel :)
och hur attans dåligt jag egentligen mådde efter min operation har jag totalt glömt bort
frånsett att jag minns hur jag snackade med någon i luren medans det bara rann ur mej :(
Har återigen rensat ur mina garderober en del men har inte ersatt så värst mycket ännu för jag räknar väl med att jag ska gå ner lite till den närmaste tiden :)


Högsommar har det verkligen blivit och är det något jag skyr som pesten så är det verkligen denna värmen
min värk fixar lixom inte detta och inte mina onda svidande kliande rinnande ögon heller
så jag funderar starkt på att gå i ide ett tag :)


Jag fundilerar på att gå ut på stan idag och kolla en kamera men jag gillar inte priset på den :(  
tycker att 14700 kr är galet sjuka pengar för en stackars kamera :(
men vad gör man när man verkligen vill ha den ???
samtidigt som jag vill ha en valp till :) :)


tankarna och mitt förstånd är väl inte överens precis :)


Nu ska jag stoppa i mej min frukost som består av en knäckemacka med 1 skiva ost och två gurkskivor på :)
lovar att jag blir skapligt mätt i alla fall även om det verkar lite :)
sen jag ska jag ner till läkaren och få lite krypepiller för benen innan han går på semester


Önskar allt gott
gör ju Gnuttisen såklart

1 kommentar:

  1. Ja du din stackare du mådde allt bra dåligt för ett tag sen du :-( Men jag är glad du mår bättre nu :-) Låter inte mycket det du stoppar i dej men så ska det ju vara nu. Förnya garderoben nu då :-)) Ja innehållet så klart. En sån dur kamera!!! Ja det är min tanke då. Man lägger ju pengar på olika saker å tur är väl det. Men DU !! En hund till?? Har du inte nog med dom två du har :-?? Hmm.... ja ja det är ert beslut :-)) Sätt på fläkten å njut av sommaren nu vännen. Det finns skugga under träna :-)) Kramar OM gör Tina :-)

    SvaraRadera