21 juni 2011

-16 kg

Minus 16 kg är inte helt fel :)
fast i nästan 2 v har vågen inte rört sej förräns idag och det har gjort mej rejält bekymrad
men så idag visade det på 0.7 kg minus och då släppte oron
Ändå vet jag att det är första tiden man rasar i vikt för att det sen ska stanna upp så att kroppen hänger med oxå
men jag VILL ju att det ska gå fort som ...............
jag är inte den som frivilligt är med på några bilder men nu bad gubben min mej så snällt att få knäppa ett par bilder så jag har något att jämföra med så Ok men eftersom mina ögon spökar med sveda och skavningar så funkar det inte med att jag ska titta när blixten går igång :(
det har ju alltid varit ett jäkla bekymmer med kamerablixtar :(
spelar kvitta om jag fotar själv eller andra fotar :(
ljus är rena rama helvetet när ögonen spökar :( :(
kanske är det just därför jag har så svårt med sommaren ?





Nåja


I eftermiddags hamnade jag i Gränna igen
andra gången på 11 dagar
inte normalt för mej precis men sist blev jag så förtjust i ett par muggar så dom var jag ju bara tvungen att åka tillbaka för att köpa idag ju :)
har lite muggdille så nu måste jag slänga bort några i skåpet vilket inte är det lättaste :(


På hemvägen tog vi gamla vägen för jag skulle kolla om det fanns några prästkragar och blåklockor och vi stannade några ggr för att plocka och på ett ställe fanns det hur mycket som helst
men efter ett tag hör jag hur min kompis bara flämtar och först trodde jag hon blitt knäppus i bollen som flämtar i en skog och till saken hör ju att jag är livrädd för allt vad skogar heter och där traskade jag i snåren i bara foppatofflor hur stel som helst alltså :(
Men det var ingen fara utan det visade sej bara vara mängder med smultron och varken jag eller Mia har sett så mycket smultron någon gång och naturligtvis fanns ingen kamera med 
men jag tog kort hemma 
men Mia plockade lika mycket hon och vi ska ut på söndag igen till samma ställe och då hoppas vi på ännu mer :)


Igår kväll var vi i skogen med Youki och hade anlagsprovet i viltspår med domaren och Youki klarade sej galant den här gången :)


Nu ska vi dricka lite kaffe här och sen får vi väl försöka ta natten här vad det lider :)
11 kaffe måste man ju ha oavsett om det är förmiddag eller natt :)


Må gott
hälsar Gnuttis 











1 kommentar:

  1. Hej snygging :-)) Men en sån fin kropp du har fått. Nu blir jag riktigt avis ju. Kommer att gå fint det här fast du fick en tuff väg att gå. Muggarna var jättefina. Förstår att du inte kunde motstå dom. Men herregud så mycket smultron . Det är inte vanligt att man hittar så mycket. Ett strå eller så brukar jag få ihop. Vad kul att provet gick bra den här gången. Nu önskar jag er en riktigt go midsommarhelg. Kramar OM er gör VI här

    SvaraRadera