19 sep. 2011

Otroligt vad dagarna försvinner snabbt hörrni
fast det visste ju ni oxå :)


Jag sitter här och väntar på "farmor" men jag tror jag får vänta
verkar inte som om hon dyker upp
så jag får väl kasta in nyckeln i hennes brevlåda i morgon när vi drar iväg i ottan för att lämna dogsen hos kompisen i jkpg och dra vidare till värnamo för en dejt med kirurgläkaren och röntgen
En dag jag absolut inte alls ser fram emot :(
återigen väntar 1 liter kontrastvätska på att få hamna i min mage :(
urk
för
turk

burk
jag vet att det är en omöjlighet men jag gör så gott jag kan :)


Nu ska det bli lite kaffe här i alla fall
det brukar slinka ner ganska lätt :)


Må gott
hälsar Gnuttis


Ja just det ja................
Vikten är nu -27.4 kg

2 kommentarer:

  1. Hoppas nu röntgensvaret är helt okej också. Du har vart så himla duktig att gå ner även om det nu varit en rent helvete vissa dagar.
    Ha nu en go kväll för jag vet ju du är på kallas ju :-))
    Kramar OM gör Tina

    SvaraRadera
  2. Grattis till förlusten :) och lycka till hos doktorn. Kram

    SvaraRadera